Om jag inte hade fått med Overlord i paketet när jag köpte Mass Effect 2 till PS3 så hade jag förmodligen inte tagit hem det. Det beror dels på att jag inte blev så imponerad av Firewalkern, och dels på att jag är ganska mätt på ME2 DLC - eller var i alla fall efter... Continue Reading →